23:04
Доцент МДУ Світлана Арабаджи відвідала Італію у рамках міжнародного проекту Еразмус+

Доцент кафедри історичних дисциплін Маріупольського державного університету Світлана Арабаджи взяла участь у тренінгу «Молоді батьки – молоді можливості» («Young Parents – Young Empowerment»), який проходив з 13 по 20 травня у місті Монте де Прочіда (Італія).

Міжнародний проект ініційований Благодійним фондом «Ліга толерантності», Асоціацією SFERA66 та інформаційним ресурсом UniStudy і реалізований за підтримки програми Європейської комісії Еразмус+. Захід об'єднав викладачів і молодіжних працівників з Італії, Азербайджану та України.


Метою проекту було поглиблення знань і вдосконалення навичок учасників у сфері викладання і соціального підприємництва.


Під час тренінгу молоді активисти розвивали навички креативного мислення і розробляли соціальні проекти. Учасники дізналися, як можна використовувати інтерактивні методи навчання для розвитку творчого потенціалу і компетентностей у молоді, забезпечення умов для розвитку професійного зростання та створення креативних індустрій.


Крім різнопланових занять, учасники тренінгу зустрілися з мером міста Монте де Прочіда і його заступниками, які поділилися досвідом створення молодіжного центру та залучення молоді до життя міста. За підсумками проекту учасники отримали Youthpass-сертифікати.
 

Участь у тренінгу надихнула мене на втілення в життя нових ідей. Сподіваюся, що вже восени я розкажу про них. Дуже корисними були зустрічі із соціальними підприємцями міста, знайомство з їх досвідом. Особисто для мене цей тренінг був цінний ще й тим, що я змогла взяти участь у ньому разом зі своїм сином, який долучився до моєї активної діяльності,


– Світлана Арабаджи.


Під час засідання студентського наукового історико-археологічного товариства МДУ Світлана Арабаджи презентувала результати участі у проекті «Young Parents – Young Empowerment». Студенти дізналися, яким має бути компетентний фахівець історик/історикиня, якими він має володіти знаннями та навичками, якими цінностями керуватися у своїй професійній діяльності.


Групова робота продемонструвала, що кожен студент має своє уявлення про образ історика. Молодь зійшлася на думці, що у разі відсутності сформованого образу і розуміння компетентностей їх важко буде здобувати. Також студенти працювали над «колесом життя» й аналізували, наскільки задоволені їх потреби у різних сферах життя, зокрема, у сферах особистістного та професійного розвитку.
 

Було цікаво почути, які знання, якості, навички та цінності повинен мати історик на думку кожного студента, адже кожна група бачить постать історика по-різному. Завдання з «колесом» мотивувало до змін: треба лише захотіти і докласти зусилль – і все можна змінити. Вважаю такі засідання дуже корисними і потрібними кожному студенту,


– студентка Дар’я Зайцева.

 

Ми торкнулися одного з важливих питань – нашого майбутнього: ким ми себе бачимо після закінчення університету і який він, справжній професіонал. Завдяки командній роботі ми визначили основні навички, знання і цінності, якими повинен володіти сучасний педагог. Також ми працювали з «колесом життя», і дана вправа допомогла мені поставити на літні канікули нові цілі, спрямовані на мій саморозвиток,


– студентка Аліна Танасова.


Читайте також: Викладачі та студенти-історики МДУ взяли участь у Фестивалі «Освітній хайп»

Переглядів: 494 | Додав: Admin